Automobilio apžiūra po įvykio perkelta į mobilųjį telefoną

Po eismo įvykio patirtą automobilio žalą jau galima sureguliuoti išmaniai ir gauti išmoką. Lietuvoje pirmoji tai įgyvendino draudimo bendrovė ERGO. Naudojantis išmaniajam telefonui skirta sistema „ERGO Smart", užfiksuoti eismo įvykio metu patirtą žalą galima per kelias minutes – nebereikia niekur vykti ir rodyti automobilio ekspertams.
„Daug dėmesio skiriame žalų administravimo procesų paprastinimui – tai taupo mūsų klientų laiką. Todėl kartu su partneriais „Audatex" pristatome įrankį, leidžiantį klientui patirtą žalą užfiksuoti per kelias minutes naudojantis tik telefonu. Pirmieji rezultatai ir teigiami klientų atsiliepimai rodo, kad einame teisingu keliu, tad panašių sprendimų savo veikloje ketiname diegti ir daugiau", – sako ERGO Lietuvoje Žalų administravimo departamento direktorius Gytis Matiukas. 

Skaityti daugiau


Grįžti į
titulinį

čia